We zijn de grens over! - Reisverslag uit Sebezh, Rusland van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu We zijn de grens over! - Reisverslag uit Sebezh, Rusland van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu

We zijn de grens over!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

22 Juli 2013 | Rusland, Sebezh

Hoi Allemaal,

Gisteren is het niet gelukt om jullie te bereiken, we waren gisteren via een omweg bij de Wolf Schanze geweest (tweede wereldoorlogs bunkers). Gaaf om te zien trouwens! Daarna zijn we op een camping beland, waar het niet lukte om te internetten, maar vandaag zitten we in een net hotel net over de Russische grens. Geen meenske praat hier Engels, Duits, Frans of Twents... Dus dat is handen, voeten en tekenwerk. (Mama van Karlijn, bedankt voor je boekje!) Ik heb 'm er al verscheidene keren gebruikt. Het is niet niks om te vragen waar je een hotel kunt vinden, laat staan dat je erachter komt wat de prijs is voor vier personen overnachten! Maar het is gelukt, ook na een tekening van een gebakken ei op een boterham, hopen we morgen een fatsoenlijk ontbijtje te krijgen.

Wat fijn trouwens dat we de grens over zijn gekomen. Het was wel een hele trip. Het duurde eeuwen (terwijl er geen rij was!) maar ze wilden van alles controleren. We hadden een echte Russische Polizia rondom de ijscobus te lopen, samen met een speurhond. Ze waren meteen gebrand op de koffiemelk in poedervorm! Haha.

Bijzondere gebeurtenissen, waar we later elke keer hard om lachen. Het is een mooie trip! We rijden morgen naar Moskou, we wijken dus ietsje af van de verwachte planning, maar dat maakt niet uit. We houden jullie op de hoogte. Ik ga zo nog even proberen om jullie wat foto's te laten zien.

OHja, wat we ons nog bedachten, we hebben vandaag 4 landen aangedaan! Polen, Litouwen, Letland en Rusland.
Trouwens ECHT super leuk om wat van jullie te horen! Leuke berichtjes, Bedankt!

Groetjes, ons

• 23 Juli 2013 - 11:12

Mirella:

Hoi luitjes,

Ik had geen blaadje meer thuis liggen waar de website op stond. Ik zal het nu goed bewaren.
    Hartstikke leuk om zo bij te kunnen houden waar jullie zijn. Ben benieuwd naar de foto's.
    Wel echt het gevoel dat je buiten Europa bent? Ik wacht het volgende verslag af.
    Warme groeten uit Twenteland. Mama

• 23 Juli 2013 - 18:03

Ans Pegge:

hallo vakantiegangers, hoe is het daar?
    Hier ontzettend warm. mooi om de vakantieverslagen te lezen.
    groetjes pa en ma Pegge .
    oons Sam mist je !!!!

• 23 Juli 2013 - 18:10

Rick En Mau:

Hallo reizigers! Goed om te lezen dat jullie al veel gezien en gedaan hebben.. Nen mooi'n zet van de keuk'n of! Wel slim trouwens om het spul als koffiemelk mee te nemen! ;-)

We kijken vol spanning uit naar jullie volgende avontuur!!

Groetjes fans van de ijsco alias salmonella bus!