dag 1 lubowo polen - Reisverslag uit Lubowo, Polen van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu dag 1 lubowo polen - Reisverslag uit Lubowo, Polen van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu

dag 1 lubowo polen

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

20 Juli 2013 | Polen, Lubowo

Hallo allemaal! Dag 1, 900km zit erop. Het was een mooie dag, helaas een paar fikse files gehad rondom Berlijn. Uiteindelijk zijn we goed aangekomen bij de kennis van Martijn. Een grote boerderij zeg! We hebben hier een leuke rondleiding gehad a la jeepsafari, gebbq en een balletje geslagen. Morgen gaan we richting Litouwen/ Russische grens. Updates komen nog. Foto's probeer ik er nu op te zetten. Groetjes ons

• 21 Juli 2013 - 09:51

Loes:

Heeey jarno martijn paul en karlijn..!!
    Mooi om te lezen dat jullie het 1e eindpunt gehaald hebben,
    Leuke foto's.., grote broer staat er leuk op!!
    Heeeeellll veell plezier de komende weken, , we houden jullie site in de gaten.!
    Wij werken nog mooi door hier!!
    Groetjes wenroy en loes

• 22 Juli 2013 - 00:09

Herman:

IJscobus had vandaag in Nederland moeten zijn. Goud geld te verdienen met temperaturen boven de 30 graden. Bij jullie ook zo warm? Hopelijk heb je airco....
    Goede reis verder.

Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

Wij reizen met onze VWbus van Denekamp naar Tajikistan en terug! (althans, dat is de bedoeling). Op deze site zullen we (als we over internet beschikken) af en toe het thuisfront updaten over onze reis. Waar we zitten, en wat we hebben meegemaakt.

Actief sinds 20 Juni 2013