bijna weg! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu bijna weg! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu

bijna weg!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

20 Juli 2013 | Nederland, Denekamp

Hallo Allemaal,

nou.. We gaan al BIJNA weg! En Paul pakt nu zijn koffer nog in (0:45). Verder hebben we alles gedaan en geregeld. Spannend zeg, maar ik kan wel slapen. Ik hou het ook kort! Morgen rijden we voor onze eerste stop naar een kennis van Martijn in Polen. Daar zullen we overnachten en vanuit daar vertrekken we richting de grens van Moskou. De dag daarop volgt Moskou zelf. Vanuit daar hopen we in ieder geval weer even een update te geven van onze reis!

Voor nu, weltrusten en fijne vakanties toegewenst!
Wij rijden met onze ijscobus richting de steppes en de bulten (met af en toe een kuil).

Groeten! Ohja, voor wie het leuk vindt: Jullie kunnen ook reageren op onze reisverslagen zag ik, we horen graag van jullie!

• 20 Juli 2013 - 21:21

Jos Vennegoor:

Hallo wereldreizigers,

Ik hoop dat jullie het eerste gedeelte van de reis zonder problemen hebben afgelegd en inmiiddels een beetje gewend zijn aan elkaar gedurende 4 weken zo dicht op de huid te zitten. Dus niet alleen de auo dient het vol te houden maar jullie ook met elkaar. Maar jullie zijn geen vreemden van elkaar dus dat zal wel lukken. Veel pleizeronderweg en geniet ervan. Hopenlijk kun je het thuisfront via deze site een beetje meenemen in jullie belevenissen onderweg zodat wij ons niet onnodig ongerust hoeven te maken.
    Groetjes en 'heel weer in hoes kommen'.

Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

Wij reizen met onze VWbus van Denekamp naar Tajikistan en terug! (althans, dat is de bedoeling). Op deze site zullen we (als we over internet beschikken) af en toe het thuisfront updaten over onze reis. Waar we zitten, en wat we hebben meegemaakt.

Actief sinds 20 Juni 2013