Laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen!

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

15 Juli 2013 | Nederland, Denekamp

Best spannend allemaal met het regelen van de visa. Al met al wisten we wel dat ze laat zouden komen.... MAARRRRR.. Gelukkig hoorden we vandaag dat morgen de Kazachstaanse visa uitkomen, en ze waarschijnlijk woensdag en anders donderdag in Weerselo zullen zijn. Pak van mijn hart!
Ondanks dat visa prijzig zijn, ben ik wel blij dat Hellen Wevers (ik zal even reclame voor haar maken) van visumservice Twente, dit voor ons heeft geregeld. Voelt toch wat vertrouwder dat je je paspoorten bij iemand uit de buurt aflevert, die het verder voor je regelt.

Nu dus alleen nog maar boodschappen halen, spullen pakken en de kaart tevoorschijn toveren.. SPANNENDD!!!!

In het Russisch : mi vipalnja-jem srokie (oftewel, we zitten op schema!)

• 19 Juli 2013 - 18:39

Annemiek:

Succes met de trip... en heel veel plezier!

Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

Wij reizen met onze VWbus van Denekamp naar Tajikistan en terug! (althans, dat is de bedoeling). Op deze site zullen we (als we over internet beschikken) af en toe het thuisfront updaten over onze reis. Waar we zitten, en wat we hebben meegemaakt.

Actief sinds 20 Juni 2013