Regelwerk en voorbereiding! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu Regelwerk en voorbereiding! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu

Regelwerk en voorbereiding!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

22 Juni 2013 | Nederland, Denekamp

Verschrikkelijk irritant, al dat geregel voor die visums. Eerst wilden we de visa zelf regelen, maar dat is een hele taak. Dit had wel gekund, maar dan hadden we waarschijnlijk al voor 2 maanden terug een afspraak bij het consulaat moeten maken. Ook zitten er weer allerlei regels aan verbonden, bijvoorbeeld de afdrukgrootte van het visumformulier (wie bedenkt zoiets?), verklaringen, uitnodigingen, noem maar op. Vervelend. Nu laten we het regelen. Onder het mom; je moet toch wat... Maar wel een duur grapje, 65,- alleen voor servicekosten om te laten regelen, waarbij het visum nog niet inbegrepen is, en ook de uitnodiging nog niet meegerekend. Achja, mag de pret niet drukken. Als de voorbereidingen maar goed zijn...

Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

Wij reizen met onze VWbus van Denekamp naar Tajikistan en terug! (althans, dat is de bedoeling). Op deze site zullen we (als we over internet beschikken) af en toe het thuisfront updaten over onze reis. Waar we zitten, en wat we hebben meegemaakt.

Actief sinds 20 Juni 2013