het is hier cool (meer)! - Reisverslag uit Cholpon-Ata, Kyrgizië van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu het is hier cool (meer)! - Reisverslag uit Cholpon-Ata, Kyrgizië van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu

het is hier cool (meer)!

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

01 Augustus 2013 | Kyrgizië, Cholpon-Ata

Dag allemaal,

vandaag zijn we weer vroeg opgestaan, want we reizen vandaag verder om het meer heen.

Eergisteren zijn we hier bij het Issykull meer aangekomen. Het is hier echt prachtig mooi! Ook de weg ernaar toe die we hebben gemaakt, (van het balgashmeer zijn we naar Su gereden, en vanuit daar naar het Issykull meer), was echt zeer de moeite waard! We zaten allemaal als een stelletje Japanners na iedere nieuwe bocht een foto te maken, omdat het landschap maar mooier en mooier begon te worden!
In de auto was het echter wel heeeel erg warm, de wind die door de ramen naar binnen kwam leek wel een fohn. (En ja, wij hebben ARKO).

Over de dagen ervoor: Het balghashmeer hebben we erg van genoten, we hadden wel even wat verkoeling en rust nodig. De weg naar Su was ook heel mooi. Su zelf was een verlaten stad, waar je het gevoel had dat er nog hooibalen over de weg zouden rollen, net als in een oude cowboy film. De overnachting daar was niet toppie. Het hotel waar we zaten was een beetje poezelig. Het had nog maar twee vrije kamers, waardoor Paul en ik op de Bruidsuite belandden. Maar echt, als je trouwt en zo'n slechte kamer krijgt, ben je echt een heel arm bruidje...! We hebben hier al meer veren matrassen gehad, maar die spande de kroon toch wel!

Goed, over nu en het plan voor de aankomende dagen: We gaan naar Karakol, hier zijn de hoogste bergen in de buurt, die we toch zeker moeten hebben gezien. Ook zijn hier thermen, die we willen bezoeken. Vanuit daar trekken we waarschijnlijk verder naar het Song-kul meer, rondom dit meer is nog van alles te zien en te doen.

Ik hoop dat we jullie op de hoogte kunnen houden, maar zo niet, dan weten jullie waar we uithangen.

Dikke knuffels van ons!

• 01 Augustus 2013 - 04:53

Annemiek:

Leuk om te horen dat het zo mooi is.. jullie zijn er echt optijd uit:O het is hier nu bijna vijf uur.. succes met de rest van de reis.. groetjes...

• 01 Augustus 2013 - 11:14

Mirella Kokkeler:

Dag allemaal,

Het lijkt me schitterend wat jullie allemaal zien en meemaken. Totaal andere wereld!!
    Deze reis zul je dan ook niet makkelijk vergeten. Heel veel plezier nog en kiek good oet!!
    We wachten op het volgende verslag.
    groetjes Mirella

• 02 Augustus 2013 - 10:30

Ruud En Lisanne:

Hej wat leuk om al jullie verslagen te lezen!!! Zo te lezen hebben jullie het mooi daar!! Wij zitten nu even in de regen, das minder!! Nog een paar dagen en dan weer op huis aan. Jullie nog veel plezier!!!!!!

Groetjes vanuit Koh Phi Phi, Thailand

Xxxx

• 02 Augustus 2013 - 12:35

Christa En Alfons.:

Hallo avonturiers, Super leuk wat jullie doen. Nou we kunnen jullie gerust stellen het is hier ook net een warme föhn. Als je hier was geweest had je hem ook ervaren. Maar de mooie beelden die je daar mag ervaren kan je je hele leven nog herinneren, dat is heel speciaal. Geniet ervan en wij wensen jullie nog een hele fijne reis.Heel veel groetjes oet Twente en liefs Christa en Alfons

• 02 Augustus 2013 - 16:38

Ans En Gerard:

hallo vakantie- gangers,
    vandaag Karakol zeker hele hoge bergen gezien, en hebben jullie het song-kul meer bereikt ?
    hier is het vandaag heeeeeel warm, niet uit te houden !!!
    zal wel gauw anders worden.....onweer !!!
    geniet van alle mooie uitzichten en nog een fijne vakantie (2 weken al onderweg!!!)
    groeten uit het mooie Lattrop !