balgashmeer in Kazachstan, het gaat mooi! - Reisverslag uit Gülshat, Kazachstan van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu balgashmeer in Kazachstan, het gaat mooi! - Reisverslag uit Gülshat, Kazachstan van Martijn, Jarno, Paul, Karlijn - WaarBenJij.nu

balgashmeer in Kazachstan, het gaat mooi!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

29 Juli 2013 | Kazachstan, Gülshat

Hoi,

even een korte update. Vanuit Astana zijn we vertrokken met helaas slecht weer, waardoor we hebben besloten de stad niet te bekijken. Jammer, maar we hadden geen zin in een eeuwige zoektocht in baggerweer. Daarom zijn we maar doorgereden en wilden we stoppen bij het balkhash meer, hier in Kazachstan. dat is gelukt, we hebben zelfs een erg mooi hotel weten te vinden, en hebben gisteren een heerlijke duik in het water genomen. En daarna heerlijk gegeten, (volgens Martijn was het een halve kilo varkenshaas aan een pin) shaslick. We werden op een disco hier in de buurt gewezen, waar we wel even een biertje wilden drinken. Langs het strand liepen we er naartoe, waarna we verovlgens werden aangehouden door strenge bewaker. Naja, het leek ook geen denderend feestje te zijn, haha.

Vanochtend hebben we wederom lekker gezwommen, het ontbijt was goed, en nu wachten we op het middageten, (dat zat nog bij de prijs in, Nederlanders he?! ) Daarna rijden we door naar Almaty, als dat lukt. Dan zijn we vlakbij de grens.. Spannend. Sommige melden dat we een visum nodig hebben, maar op internet vind je verschillende meningen. Onze visumvrouw meende ook dat we het niet nodig hadden, dus we gaan het zien!

Alle liefs van ons, en (als we internet hebben) tot snel.

(ps: we zitten hier 4uur later dan bij jullie)

• 29 Juli 2013 - 09:38

Loes:

Heey VAKANTIEGANGERS!!!
    Wat een mooie verhalen om te lezen julie maken genoeg mee., super gaaf.!!!
    Ik heb vanmorgen contact gehad via de app mooie foto's ziet er goed uit.. het hotel en het balkhash meer!!
    succes en veell plezier vandaag hopelijk komen jullie in een keer de grens over SPANNEND JOH.!!
    Groetjes vanuit t zonnige denekamp!!

• 29 Juli 2013 - 21:05

Rick En Mau:

Goed bezig jongens! We zijn erg benieuwd naar alle foto's en verhalen!!
    Goede reis!!

• 31 Juli 2013 - 16:37

Bert Scholten:

Hoi Karlijn en Paul,

Perfecte reisverslagen. Nog veel plezier

Martijn, Jarno, Paul, Karlijn

Wij reizen met onze VWbus van Denekamp naar Tajikistan en terug! (althans, dat is de bedoeling). Op deze site zullen we (als we over internet beschikken) af en toe het thuisfront updaten over onze reis. Waar we zitten, en wat we hebben meegemaakt.

Actief sinds 20 Juni 2013